Evenemang

Se demo och tyck till om Ineras kundportal

Vid tre tillfällen under hösten kommer Inera att hålla informationsmöten för att demonstrera den nya kundportalen. Deltagarna bjuds också in att ställa frågor och tycka till.

Ineras nya kundportal lanserades i våras. I kundportalen kan du som användare ställa frågor om Ineras tjänster, anmäla fel och lämna förbättringsförslag. Du kan också göra beställningar om du har behörighet för det.

Under hösten bjuder Inera in till tre tillfällen där kundportalen kommer att demonstreras. Det kommer också finnas möjlighet att ställa frågor och tycka till. 

Agenda

Mötena består av tre pass. Varje pass inleds med demo och avslutas med en stund för frågor och möjlighet att tycka till:

  • Pass 1, klockan 09:00–09:50: grundläggande funktioner och supportärenden
  • Pass 2, klockan 10:00–10:30: för dig som har rollen kundadministratör i kundportalen
  • Pass 3, klockan 10:30–11:00: för dig som arbetar med beställning av Ineras tjänster

Datum och tid

Ingen anmälan krävs. Använd möteslänkarna nedan för att delta.

  • 12 september klockan 09:00–10:55. GENOMFÖRT
  • 27 september klockan 09:30–11:20. GENOMFÖRT
  • 16 oktober klockan 09:00–10:50. Anslutet till mötet 16 oktober

Läs mer

På sidan nedan kan du läsa mer om kundportalen. Där finns även ett formulär som du kan använda för att ställa frågor eller lämna synpunkter.

Till toppen av sidan