Frågor under teknisk anslutning
Har din organisation beställt en tjänst som kräver anslutning till Nationella tjänsteplattformen? Behöver du hjälp under arbetet med den tekniska anslutningen? Så här går du tillväga för att skicka in ditt ärende.
Om din organisation har ett pågående anslutningsarbete till någon av Ineras tjänster kan du få hjälp med frågor om:
- Verifiering av tjänsteproducent och tjänstekonsument. Till exempel frågor om hur man fyller i självdeklarationen, hjälp med tolkning av testresultat, frågor om testförfarande och testutförande och rapportering av misstänkta fel i testsviten.
- End-to-end-tester. Till exempel frågor om testförfarande, om hur testunderlaget ska fyllas i och om hur information visas upp i tjänsten.
- Felsökning i Ineras testmiljöer (SIT, QA)
- Beställningsstödet
- Testpersoner
- Grundladdning
Kontakta oss
Om du har frågor om något av ovanstående är du välkommen att kontakta oss.
Vill du skriva?
Genom att skicka in frågan i Ineras kundportal kan du enkelt följa status på ditt ärende.
Har du inte ett konto än? Läs mer och skapa konto i Ineras kundportal
Om du inte vill skapa ett konto i Ineras kundportal så kan du skicka in din fråga i formuläret för frågor under teknisk anslutning.
Vill du ringa?
Du når oss på telefonnummer 0771-25 10 10, tonval 3.
Öppettider vardagar 08:00–17:00.